• 19-03-2013, 12:56:40
    #10
    yok hocam giriş yapınca biri hesabına giriş yapmış olabilir diyor yine :S
  • 19-03-2013, 13:55:49
    #11
    Bende mağdurum ve Bunun en büyük suçlusu BTK'dır. Bi dolandırıcılık tespit edilse anında facebook'u kapatır. Facebook ta ona göre saçma sapan engellemeler koyuyor.
  • 19-03-2013, 14:08:14
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam giriş yapınca biri hesabına giriş yapmış olabilir diyor yine :S
    Farklı bir hesaptan giriş yapıp formu doldurun, farklı bir hesaptan giriş yaptığınızı, ilgili hesaptan bu formu göremediğinizi belirtin. Eğer geçici hesap açtıysanız bu mesajı göndermek için hesabı geçici olarak sadece size ulaşmak amacıyla açtığınızı ve ulaştıktan sonra sileceğinizi belirtin.

    +Olarak konularda bir yoruma cevap yazıyorsanız mutlaka alıntı yapmanızı öneriyorum. Bu geri dönüş süresini kısaltacak ve karşı tarafın mesajınıza dönüş yapmasını neredeyse kesinleştirecektir. Abonelik listeme almasam görmeyecektim mesela bu mesjaı.
  • 19-03-2013, 14:12:30
    #13
    r10da bu işi ypcaklar eski tarihli hesap alıyolar onaylı sizinkisi eski tarih ve onaylımydı
  • 19-03-2013, 14:38:08
    #14
    MetinGumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir hesaptan giriş yapıp formu doldurun, farklı bir hesaptan giriş yaptığınızı, ilgili hesaptan bu formu göremediğinizi belirtin. Eğer geçici hesap açtıysanız bu mesajı göndermek için hesabı geçici olarak sadece size ulaşmak amacıyla açtığınızı ve ulaştıktan sonra sileceğinizi belirtin.

    +Olarak konularda bir yoruma cevap yazıyorsanız mutlaka alıntı yapmanızı öneriyorum. Bu geri dönüş süresini kısaltacak ve karşı tarafın mesajınıza dönüş yapmasını neredeyse kesinleştirecektir. Abonelik listeme almasam görmeyecektim mesela bu mesjaı.
    dostum teşekkür ederim. Diğer hesabımdan giriş yapıp durumu anlattım. Açık konuştum dayadım döşedim de. İnsaşşah dönüş yaparlar. Bakalım. Dönüş yaparlarsa ki pek umudum yok. Buraya yazacağım.
  • 20-03-2013, 13:06:52
    #15
    MetinGumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir hesaptan giriş yapıp formu doldurun, farklı bir hesaptan giriş yaptığınızı, ilgili hesaptan bu formu göremediğinizi belirtin. Eğer geçici hesap açtıysanız bu mesajı göndermek için hesabı geçici olarak sadece size ulaşmak amacıyla açtığınızı ve ulaştıktan sonra sileceğinizi belirtin.

    +Olarak konularda bir yoruma cevap yazıyorsanız mutlaka alıntı yapmanızı öneriyorum. Bu geri dönüş süresini kısaltacak ve karşı tarafın mesajınıza dönüş yapmasını neredeyse kesinleştirecektir. Abonelik listeme almasam görmeyecektim mesela bu mesjaı.

    yok biliyordum ben cevap alamayacağımı. Tık yok...
  • 20-03-2013, 13:08:59
    #16
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok biliyordum ben cevap alamayacağımı. Tık yok...
    Forumdan başka bir arkadaşa buradan geri dönüş yapılmıştı. İnşaallah henüz kontrol etmemişlerdirde o nedenle geri dönüş olmamıştır.
  • 21-03-2013, 16:23:25
    #17
    MetinGumus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumdan başka bir arkadaşa buradan geri dönüş yapılmıştı. İnşaallah henüz kontrol etmemişlerdirde o nedenle geri dönüş olmamıştır.
    dün bir mesj aldım. hesabımı açtılar ancak, reklam kampanyalarıma girim dedim gerekli düzenlemeleri yapmak için ne görim hesabımda tuhaf bir hareket görülmüş bu nedenle reklamlar iptal edilmiş. Ben de bunun üzerine reklam ve ödemelerle ilgil bir form doldurum. Bugün sabah bir mesaj daha aldım bununla ilgili. Ne yazıyor biliyormusunuz? Tüm bilgileri vermeme ve kart sahibi beni gösteriyor olmasına karşılık bana resmen dolandırıymışım gibi bu hesabınızda reklam kampanyaları bir daha oluşturulmamak üzere iptal edilmiştir. Gerekçe sahtekarlıkmış :S İtiraz hakkımız da yokmuş.

    Ne diyeyim ben? Şimdi facebook reklamı vermek için facebook reklam ajanslarına insanlar yönlendirilmeye mi çalışıoyor ? Anlamadım gitti.
  • 21-03-2013, 18:13:01
    #18
    buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün bir mesj aldım. hesabımı açtılar ancak, reklam kampanyalarıma girim dedim gerekli düzenlemeleri yapmak için ne görim hesabımda tuhaf bir hareket görülmüş bu nedenle reklamlar iptal edilmiş. Ben de bunun üzerine reklam ve ödemelerle ilgil bir form doldurum. Bugün sabah bir mesaj daha aldım bununla ilgili. Ne yazıyor biliyormusunuz? Tüm bilgileri vermeme ve kart sahibi beni gösteriyor olmasına karşılık bana resmen dolandırıymışım gibi bu hesabınızda reklam kampanyaları bir daha oluşturulmamak üzere iptal edilmiştir. Gerekçe sahtekarlıkmış :S İtiraz hakkımız da yokmuş.

    Ne diyeyim ben? Şimdi facebook reklamı vermek için facebook reklam ajanslarına insanlar yönlendirilmeye mi çalışıoyor ? Anlamadım gitti.
    Anlamakta inanın zorluk çekiyorum. Aynı sorun @musemuse isimli üyeninde başına geldi ve bu yanıtı aldı. Tekrar itiraz yolladı bakalım ne olacak.

    Yine benzer bir sorunu @inndirorg 'da yaşıyor. Bu konu altından bunun çözümüne yoğunlaşırsak iyi olacak.