yok hocam giriş yapınca biri hesabına giriş yapmış olabilir diyor yine :S
Farklı bir hesaptan giriş yapıp formu doldurun, farklı bir hesaptan giriş yaptığınızı, ilgili hesaptan bu formu göremediğinizi belirtin. Eğer geçici hesap açtıysanız bu mesajı göndermek için hesabı geçici olarak sadece size ulaşmak amacıyla açtığınızı ve ulaştıktan sonra sileceğinizi belirtin.
+Olarak konularda bir yoruma cevap yazıyorsanız mutlaka alıntı yapmanızı öneriyorum. Bu geri dönüş süresini kısaltacak ve karşı tarafın mesajınıza dönüş yapmasını neredeyse kesinleştirecektir. Abonelik listeme almasam görmeyecektim mesela bu mesjaı.