buddy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok biliyordum ben cevap alamayacağımı. Tık yok...
Forumdan başka bir arkadaşa buradan geri dönüş yapılmıştı. İnşaallah henüz kontrol etmemişlerdirde o nedenle geri dönüş olmamıştır.