• 17-01-2013, 11:47:41
    #1
    Arkadaşlar konunun yeri şikayetim var olabilir ama burada açılmasını daha mantıklı buldum.

    Sayfa alacağım bütün sayfalar otolikeli inceliyorum gönderilerde 1 beğeni yok şu açtığınız konular ile spam konular arasında hiçbir fark yok.

    50 bin kişilik sayfada 1 paylaşım yapılıyor 3 kişi beğeniyor.

    Bu tarz sayfalar satmaya çalışarak bu kategorinin değerini düşürmeyin.

    Umarım yönetim bu konu hakkında da çalışıyordur.
  • 17-01-2013, 13:46:21
    #2
    Kesinlikle aynı fikirdeyim.
    Bazı sayfa satışlarını görünce gerçekten gülüyorum. Otolike ile çekilmiş ve ne paylaşım yapmış nede beğeni almış sayfalar satılmaya çalışıyor. Piyasa çorba olmuş durumda.
  • 17-01-2013, 16:10:43
    #3
    Kesinlikle katılıyorum organik olan sayfaların piyasalarınıda düşürüyor bu durum hakkı olan sayfalar hakkını alamıyor...
  • 17-01-2013, 17:40:00
    #4
    Her sayfanın bir fiyatı vardır. Otolike ile üye çekilmiş sayfanın fiyatı ile organik üyeye sahip sayfanın farkını bilmeyen zaten bu işlerle uğraşmasın... Kısıtlama getirmek saçmalık olur!
  • 17-01-2013, 19:45:34
    #5
    GeNCo85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her sayfanın bir fiyatı vardır. Otolike ile üye çekilmiş sayfanın fiyatı ile organik üyeye sahip sayfanın farkını bilmeyen zaten bu işlerle uğraşmasın... Kısıtlama getirmek saçmalık olur!
    O halde otolike ile kasılan sayfalar ayrı bir bölüm açılsın.Ben 2-3 sayfa gezmek zorunda mıyım normal bir sayfa bulabilmek için ?
  • 18-01-2013, 14:13:03
    #6
    mehmet_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O halde otolike ile kasılan sayfalar ayrı bir bölüm açılsın.Ben 2-3 sayfa gezmek zorunda mıyım normal bir sayfa bulabilmek için ?
    Burası büyük bir forum. Herbişeyde yeni kategori açılırsa işin içinden çıkılmaz... Yarın birgün biride çıkar; komedi, eğlence sayfaları ayrı bir kategoriye taşınsın derse şaşmam yani...
  • 18-01-2013, 14:29:59
    #7
    GeNCo85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burası büyük bir forum. Herbişeyde yeni kategori açılırsa işin içinden çıkılmaz... Yarın birgün biride çıkar; komedi, eğlence sayfaları ayrı bir kategoriye taşınsın derse şaşmam yani...
    Ben diyorum ki facebook sayfa satışı bölümünde organik sayfa satışları çok az ve spam sayfalar almış başını gidiyor ve kategorinin değerini düşürüyor hala anlamak istemiyorsanız sizin düşünceniz saygı duyarım.
  • 18-01-2013, 15:02:20
    #8
    mehmet_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben diyorum ki facebook sayfa satışı bölümünde organik sayfa satışları çok az ve spam sayfalar almış başını gidiyor ve kategorinin değerini düşürüyor hala anlamak istemiyorsanız sizin düşünceniz saygı duyarım.
    Hocam ben senı anlıyorum. Ama herşeyde böyle yeni kategori açılmasına yönetimin sıcak baktığına inanmıyorum.
  • 18-01-2013, 15:03:56
    #9
    Usta boşa çaba göstermeyin... Az önce bir konuda okudum moderatörlerden bile bu tarz sayfa satışı var ise bu konuda bir şey ilerlemez Kilitlenir birazdan konunuz