Arkadaşlar konunun yeri şikayetim var olabilir ama burada açılmasını daha mantıklı buldum.
Sayfa alacağım bütün sayfalar otolikeli inceliyorum gönderilerde 1 beğeni yok şu açtığınız konular ile spam konular arasında hiçbir fark yok.
50 bin kişilik sayfada 1 paylaşım yapılıyor 3 kişi beğeniyor.
Bu tarz sayfalar satmaya çalışarak bu kategorinin değerini düşürmeyin.
Umarım yönetim bu konu hakkında da çalışıyordur.
Otolike sayfa satışı
9
●443
- 17-01-2013, 19:45:34O halde otolike ile kasılan sayfalar ayrı bir bölüm açılsın.Ben 2-3 sayfa gezmek zorunda mıyım normal bir sayfa bulabilmek için ?GeNCo85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2013, 14:13:03Burası büyük bir forum. Herbişeyde yeni kategori açılırsa işin içinden çıkılmaz... Yarın birgün biride çıkar; komedi, eğlence sayfaları ayrı bir kategoriye taşınsın derse şaşmam yani...mehmet_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2013, 14:29:59Ben diyorum ki facebook sayfa satışı bölümünde organik sayfa satışları çok az ve spam sayfalar almış başını gidiyor ve kategorinin değerini düşürüyor hala anlamak istemiyorsanız sizin düşünceniz saygı duyarım.GeNCo85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-01-2013, 15:02:20Hocam ben senı anlıyorum. Ama herşeyde böyle yeni kategori açılmasına yönetimin sıcak baktığına inanmıyorum.mehmet_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle