Kesinlikle aynı fikirdeyim.
Bazı sayfa satışlarını görünce gerçekten gülüyorum. Otolike ile çekilmiş ve ne paylaşım yapmış nede beğeni almış sayfalar satılmaya çalışıyor. Piyasa çorba olmuş durumda.