mehmet_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O halde otolike ile kasılan sayfalar ayrı bir bölüm açılsın.Ben 2-3 sayfa gezmek zorunda mıyım normal bir sayfa bulabilmek için ?
Burası büyük bir forum. Herbişeyde yeni kategori açılırsa işin içinden çıkılmaz... Yarın birgün biride çıkar; komedi, eğlence sayfaları ayrı bir kategoriye taşınsın derse şaşmam yani...