• 11-01-2013, 13:02:34
    #10
    Ödeme 10 gün olmadı
    Ordaki Son Yazı 10 Kasımda atıldı.
    Aradan iki ay geçti Telefonlara çıkmıyorsun.
    Birisi ile konuşuyorsun, Tam telefon bitiyor arıyorum yine açmıyorsun.
    R10 üzerinden mesaj atıyorum cevap yazmıyorsun
    SMS Atıyorum dönmüyorsun.

    İki üç kere telefon görüşmemiz oldu. Ödemeyi yapacağım iki saat sonra dedin her seferinde
    İki ay oldu.

    Günlük 5 soru , 4 - 5 Yorum üzerine anlaştık. Ve her gün bu postlara uyuldu. Fakat sen şimdi kalkıp 10 post diyorsun.
    Diğer bir mevzu ise bir iki telefon görüşmemzi oldu hiç birinde telefonu tanıyarak açmadın. Yani telefonumu kaydedip ismimi bile bilmiyorsun ne kadarlık iş yaptığımı söylüyorsun.

    İki site üzerinden anlaştık. 200 tl ye. Birisi haber sitesi kopyala yapıştır olacaktı. Onu başka biri yapacak diye vazgeçildi.
    Olsun olsun minimum 100 tl olsun alacağım para kalkmış 50 tl den bahsediyorsun.

    Başkalarının 1000 post emeği var diyorsun. Toplamda 285 Post var zaten 1000 Tanesi nasıl başkasının oluıyor.

    Takip etmediğin ve ne gelirse kar dediğin heryerden belli.
  • 11-01-2013, 13:25:20
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ysmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme 10 gün olmadı
    Ordaki Son Yazı 10 Kasımda atıldı.
    Aradan iki ay geçti Telefonlara çıkmıyorsun.
    Birisi ile konuşuyorsun, Tam telefon bitiyor arıyorum yine açmıyorsun.
    R10 üzerinden mesaj atıyorum cevap yazmıyorsun
    SMS Atıyorum dönmüyorsun.

    İki üç kere telefon görüşmemiz oldu. Ödemeyi yapacağım iki saat sonra dedin her seferinde
    İki ay oldu.

    Günlük 5 soru , 4 - 5 Yorum üzerine anlaştık. Ve her gün bu postlara uyuldu. Fakat sen şimdi kalkıp 10 post diyorsun.
    Diğer bir mevzu ise bir iki telefon görüşmemzi oldu hiç birinde telefonu tanıyarak açmadın. Yani telefonumu kaydedip ismimi bile bilmiyorsun ne kadarlık iş yaptığımı söylüyorsun.

    İki site üzerinden anlaştık. 200 tl ye. Birisi haber sitesi kopyala yapıştır olacaktı. Onu başka biri yapacak diye vazgeçildi.
    Olsun olsun minimum 100 tl olsun alacağım para kalkmış 50 tl den bahsediyorsun.

    Başkalarının 1000 post emeği var diyorsun. Toplamda 285 Post var zaten 1000 Tanesi nasıl başkasının oluıyor.

    Takip etmediğin ve ne gelirse kar dediğin heryerden belli.


    Ysmedia işini düzgün yapan biridir şu forumda 1k postu 10 liraya atanlar varkende o ben ve 2 3kişi normal piyasaya uyuyorduk ysmedia eğer halen vermiyor ise hakkını şkayet konusu aç banlasınlar aklı başına gelsin
  • 11-01-2013, 13:34:20
    #12
    2500' e yakın ürün girildi sitenize bazıları silindi onları saymıyorum bile ilk başta 20 krs demiştiniz bende ona göre işime devam ediyordum artı olarak logolu olanları değiştirin dediniz tekrar 2500 ürünü gözden geçirdim düzenledim ama siz yine bir şeyler uydurup hatalar var dediniz sonradan 15 krsuda kabul ettim o 300 tlyide alana kadar dokuz doğurttunuz lütfen böyle kişilerle çalışmayınız korkusundan telefonu bile açamıyor adam lütfen itibar etmeyiniz böyle kişilere...........
  • 14-01-2013, 13:52:29
    #13
    mavikral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2500' e yakın ürün girildi sitenize bazıları silindi onları saymıyorum bile ilk başta 20 krs demiştiniz bende ona göre işime devam ediyordum artı olarak logolu olanları değiştirin dediniz tekrar 2500 ürünü gözden geçirdim düzenledim ama siz yine bir şeyler uydurup hatalar var dediniz sonradan 15 krsuda kabul ettim o 300 tlyide alana kadar dokuz doğurttunuz lütfen böyle kişilerle çalışmayınız korkusundan telefonu bile açamıyor adam lütfen itibar etmeyiniz böyle kişilere...........

    yaaa hocam sen nasıl bir adam çıktın yaaa telefon numaram 05424047054 ara beni bak çıkıyomuyum çıkmıyomuyum sen önce arayacaksın sonra konuşacaksın ayrıca yeter yaptığın terbiyesizlik giridğin 1500 adet ürün sistemde gözümün önünde eklediğin çoğu resimde başka firmaların logoları var hala düzeltmekle uğraşıyoruz önce işini doğru dürüst yapmayı öğren kimse parasının sokkata bulmuyo biz yinede senle uğraşmamak için 300 tl ödemeni yaptık saolasın dedik hala orda burda 50 tl daha ödemesi var diyosun allah aşkına çocukluk yapma yeter
    8 tane arkadaş var ürün giren ama bi sende sorun çıktı anlamadım gitti paranıda aldın hala niye çamur atıyosun..?
  • 14-01-2013, 15:30:31
    #14
    Sözüm gereği işi bitirmek için başlanmıştır tekrar