• 06-11-2010, 16:30:30
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zırıltı yüzünden böyle oLdu zaten. Bende diyorum ki bedavaya at bizi ilgilendiren kısım piyasanın düşmesi yoksa senin bilgisayar başında yorulman enerji harcaman beni hiçbirşekilde tınlamaz. Ben sana niye o paraya yoruluyorsun demedim zaten. ki banane senden..
    Nasil sen bir malı alırken ucuzunu alırsn yada toptan alırsın sn günde 1 tane iş aliyosan ben 10 tane alıyorum ve daha çok kazanıyorum sende ögle kazan
  • 06-11-2010, 16:33:48
    #11
    Üyeliği durduruldu
    torosweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasil sen bir malı alırken ucuzunu alırsn yada toptan alırsın sn günde 1 tane iş aliyosan ben 10 tane alıyorum ve daha çok kazanıyorum sende ögle kazan
    Olur denerim sağolun öneri için.. Arada bedavayada atarım sürümden kazanırız. Neyse konuyu dağıtmaya gerek yok iyi günler, iyi satışlar.
  • 07-11-2010, 00:43:44
    #12
    1 $ atacağına bedava at en azından hayır duası alırsın...
  • 07-11-2010, 01:26:37
    #13
    Bu post piyası eskiden aile gecindirirdi şimdi harclık cıkarmaz