Carizma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu zırıltı yüzünden böyle oLdu zaten. Bende diyorum ki bedavaya at bizi ilgilendiren kısım piyasanın düşmesi yoksa senin bilgisayar başında yorulman enerji harcaman beni hiçbirşekilde tınlamaz. Ben sana niye o paraya yoruluyorsun demedim zaten. ki banane senden..
Nasil sen bir malı alırken ucuzunu alırsn yada toptan alırsın sn günde 1 tane iş aliyosan ben 10 tane alıyorum ve daha çok kazanıyorum sende ögle kazan