Bu zırıltı yüzünden böyle oLdu zaten. Bende diyorum ki bedavaya at bizi ilgilendiren kısım piyasanın düşmesi yoksa senin bilgisayar başında yorulman enerji harcaman beni hiçbirşekilde tınlamaz.
Ben sana niye o paraya yoruluyorsun demedim zaten.
ki banane senden..
Nasil sen bir malı alırken ucuzunu alırsn yada toptan alırsın sn günde 1 tane iş aliyosan ben 10 tane alıyorum ve daha çok kazanıyorum sende ögle kazan