• 15-08-2010, 23:30:25
    #1
    mod arkadaş konuyu silebilir.
  • 16-08-2010, 12:11:34
    #2
    Maddi amaç gütmeyen demeniz için etik olarak sizinde siteden bir şey beklememeniz lazım fakat Google Adsense reklamları mevcut
  • 16-08-2010, 12:13:51
    #3
    Kaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maddi amaç gütmeyen demeniz için etik olarak sizinde siteden bir şey beklememeniz lazım fakat Google Adsense reklamları mevcut
    Arkadaş son noktayı koymuş Kesinlikle haklı.
  • 16-08-2010, 14:24:51
    #4
    - rep hakkımı arkadasta kullandım
  • 16-08-2010, 15:53:19
    #5
    aksiklopedi'den ziyade ansiklopedi'dir o. Ayrıca emeğinin karşılığını vermeyeceksiniz, ayrıca para kazanacaksınız. Pes!
  • 16-08-2010, 16:49:17
    #6
    arkadaşlar niye bukadar tepki gösterdiniz anlamadım. Hobi olarak yapan varsa siteme yazı yazabilir yazdım. Yazım zaten yeterince açıklayıcı.

    nightclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aksiklopedi'den ziyade ansiklopedi'dir o. Ayrıca emeğinin karşılığını vermeyeceksiniz, ayrıca para kazanacaksınız. Pes!
    yazımda zaten belirttim. Bu durumu anlayan birtek siz değilsiniz. Gerizekalı olmayan herkes anlamıştır. Açık açık söyledik , kabul eden eder etmeyen etmez.

    Para verecem diyip vermeyenlere göre konumu daha dürüst buluyorum. - Rep veren arkadaşlara teşekkürler rep benim için önemli değil .. iyi günler.

    Not : Logo'daki yazı hatasını belirttiğiniz için teşekkür ederim.