TozluBlog | Güncel Blog
5
●340
- 16-08-2010, 12:13:51Arkadaş son noktayı koymuşKaygusuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinlikle haklı.
- 16-08-2010, 16:49:17arkadaşlar niye bukadar tepki gösterdiniz anlamadım. Hobi olarak yapan varsa siteme yazı yazabilir yazdım. Yazım zaten yeterince açıklayıcı.
yazımda zaten belirttim. Bu durumu anlayan birtek siz değilsiniz. Gerizekalı olmayan herkes anlamıştır. Açık açık söyledik , kabul eden eder etmeyen etmez.nightclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Para verecem diyip vermeyenlere göre konumu daha dürüst buluyorum. - Rep veren arkadaşlara teşekkürler rep benim için önemli değil .. iyi günler.
Not : Logo'daki yazı hatasını belirttiğiniz için teşekkür ederim.
Kesinlikle haklı.
