arkadaşlar niye bukadar tepki gösterdiniz anlamadım. Hobi olarak yapan varsa siteme yazı yazabilir yazdım. Yazım zaten yeterince açıklayıcı.

nightclub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aksiklopedi'den ziyade ansiklopedi'dir o. Ayrıca emeğinin karşılığını vermeyeceksiniz, ayrıca para kazanacaksınız. Pes!
yazımda zaten belirttim. Bu durumu anlayan birtek siz değilsiniz. Gerizekalı olmayan herkes anlamıştır. Açık açık söyledik , kabul eden eder etmeyen etmez.

Para verecem diyip vermeyenlere göre konumu daha dürüst buluyorum. - Rep veren arkadaşlara teşekkürler rep benim için önemli değil .. iyi günler.

Not : Logo'daki yazı hatasını belirttiğiniz için teşekkür ederim.