arkadaşlar niye bukadar tepki gösterdiniz anlamadım. Hobi olarak yapan varsa siteme yazı yazabilir yazdım. Yazım zaten yeterince açıklayıcı.
aksiklopedi'den ziyade ansiklopedi'dir o. Ayrıca emeğinin karşılığını vermeyeceksiniz, ayrıca para kazanacaksınız. Pes!
yazımda zaten belirttim. Bu durumu anlayan birtek siz değilsiniz. Gerizekalı olmayan herkes anlamıştır. Açık açık söyledik , kabul eden eder etmeyen etmez.
Para verecem diyip vermeyenlere göre konumu daha dürüst buluyorum. - Rep veren arkadaşlara teşekkürler rep benim için önemli değil .. iyi günler.
Not : Logo'daki yazı hatasını belirttiğiniz için teşekkür ederim.