Kolay gelsin. Güzel bir çalışma ama bence Özgün İçerik alımı yaparak siteye giriş yaptırsaydınız belki biraz daha fazla gideri olur du ama daha fazla kazancınız olurdu.
sonuçta C/P içerik pek fazlada size hit ve kazanç sağlamaz düşüncesindeyim.
K.D : Bu arada verilen örnek ekleme sayfasındaki "Bitki hakkında bilgiler : [maksimum SINIRSIZ karakter]" bölümü biraz garip değil mi?? Maksimum Sınırsız Karakter kısmı.
BitkiNET.net e Bitki Ekleyecek aranıyor(ücretli)
19
●818
- 06-08-2010, 03:21:21Üyeliği durdurulduEvet hocam fiyatlarınız çok düşükBitkiNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bir post kadar zaman alıyor ki bir de extra dan latince isim araştırılacak.Bu da yazı başlıgının hafif özgünleştirilmesine girer ki 1 post tan yani 1 adet C/P den bir nebze olsun tanesi daha değerlidir.Şöyle bir inceleyecek olursanız
100 Post - 10TL ye atılırken
150 Bitki - 0.66$ demişsiniz.
Sizin bileceğiniz bir iş tabi ama devamlı çalışacak elemanlar için en azından başta ufak bir arttırma yaparsanız yararınıza olur.Anlayışınıza sığınarak samimiyetle açıklamaya çalıştım umarım kırıcı olmamıştır.
yi geceler hayırlı işler.
- 06-08-2010, 03:23:44orayı sistem belirliyor.normalde 500 karakterle sınırlamıştık.Sınırı kaldırınca bu yazıyı böyle düzenledik.Ancak garip duruyorsa değiştiririzsinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.Öneriniz için teşekkürler
- 06-08-2010, 03:27:04Önerileriniz için teşekkürler.Latince isim kısmını kaldırdık.Dünyada 350.000 bitki bulunmakta belki daha fazla.İnternette en kolay ulaşılabilecek bilgilerden birisi.Yani bu bir program gibi değil.Upload link vs yok.Sadece içerik ve kaynak.Carizmatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2010, 03:31:53Üyeliği durdurulduŞimdi anladım hocamBitkiNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlı işler
- 06-08-2010, 07:49:13sistem kolay bulmak da belki kolay,fiyat biraz daha fazla olsa bende ekleyebilirdim ama bir an düşününce ''emek vericez sonuçta 1 tl içinmi'' diye düşününce vazgeçtim.BitkiNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence en azından 100 post 3 tl olmalı.
ama yazım konuyu baltalamak olarak falan düşünülmesin sadece kendi adıma düşüncemi yazdım.
sitenizse gerçekten çok güzel olmuş ve bence çok da tutulur. ellerinize sağlık başarılar - 06-08-2010, 10:21:04Sistem diğer bitkilerin içindede arama yapmakta.Söz ettiğiniz bitkiler gülgiller familyasından olduğu için karşınıza çıkmış.Normal gül ise ekli olmadığı için bulamamışsınız bir sorun mevcut değil sistemdeXpErT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

yi geceler hayırlı işler.
