• 06-08-2010, 03:20:01
    #10
    Platin üye
    Kolay gelsin. Güzel bir çalışma ama bence Özgün İçerik alımı yaparak siteye giriş yaptırsaydınız belki biraz daha fazla gideri olur du ama daha fazla kazancınız olurdu.

    sonuçta C/P içerik pek fazlada size hit ve kazanç sağlamaz düşüncesindeyim.

    K.D : Bu arada verilen örnek ekleme sayfasındaki "Bitki hakkında bilgiler : [maksimum SINIRSIZ karakter]" bölümü biraz garip değil mi?? Maksimum Sınırsız Karakter kısmı.
  • 06-08-2010, 03:21:21
    #11
    Üyeliği durduruldu
    BitkiNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklınızdaki fiyat nedir?
    Evet hocam fiyatlarınız çok düşük

    Bir post kadar zaman alıyor ki bir de extra dan latince isim araştırılacak.Bu da yazı başlıgının hafif özgünleştirilmesine girer ki 1 post tan yani 1 adet C/P den bir nebze olsun tanesi daha değerlidir.Şöyle bir inceleyecek olursanız

    100 Post - 10TL ye atılırken
    150 Bitki - 0.66$ demişsiniz.

    Sizin bileceğiniz bir iş tabi ama devamlı çalışacak elemanlar için en azından başta ufak bir arttırma yaparsanız yararınıza olur.Anlayışınıza sığınarak samimiyetle açıklamaya çalıştım umarım kırıcı olmamıştır. yi geceler hayırlı işler.
  • 06-08-2010, 03:23:44
    #12
    sinnerxx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kolay gelsin. Güzel bir çalışma ama bence Özgün İçerik alımı yaparak siteye giriş yaptırsaydınız belki biraz daha fazla gideri olur du ama daha fazla kazancınız olurdu.

    sonuçta C/P içerik pek fazlada size hit ve kazanç sağlamaz düşüncesindeyim.

    K.D : Bu arada verilen örnek ekleme sayfasındaki "Bitki hakkında bilgiler : [maksimum SINIRSIZ karakter]" bölümü biraz garip değil mi?? Maksimum Sınırsız Karakter kısmı.
    orayı sistem belirliyor.normalde 500 karakterle sınırlamıştık.Sınırı kaldırınca bu yazıyı böyle düzenledik.Ancak garip duruyorsa değiştiririz .Öneriniz için teşekkürler
  • 06-08-2010, 03:27:04
    #13
    Carizmatic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam fiyatlarınız çok düşük

    Bir post kadar zaman alıyor ki bir de extra dan latince isim araştırılacak.Bu da yazı başlıgının hafif özgünleştirilmesine girer ki 1 post tan yani 1 adet C/P den bir nebze olsun tanesi daha değerlidir.Şöyle bir inceleyecek olursanız

    100 Post - 10TL ye atılırken
    150 Bitki - 0.66$ demişsiniz.

    Sizin bileceğiniz bir iş tabi ama devamlı çalışacak elemanlar için en azından başta ufak bir arttırma yaparsanız yararınıza olur.Anlayışınıza sığınarak samimiyetle açıklamaya çalıştım umarım kırıcı olmamıştır. yi geceler hayırlı işler.
    Önerileriniz için teşekkürler.Latince isim kısmını kaldırdık.Dünyada 350.000 bitki bulunmakta belki daha fazla.İnternette en kolay ulaşılabilecek bilgilerden birisi.Yani bu bir program gibi değil.Upload link vs yok.Sadece içerik ve kaynak.
  • 06-08-2010, 03:31:53
    #14
    Üyeliği durduruldu
    BitkiNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önerileriniz için teşekkürler.Latince isim kısmını kaldırdık.Dünyada 350.000 bitki bulunmakta belki daha fazla.İnternette en kolay ulaşılabilecek bilgilerden birisi.Yani bu bir program gibi değil.Upload link vs yok.Sadece içerik ve kaynak.
    Şimdi anladım hocam hayırlı işler
  • 06-08-2010, 07:49:13
    #15
    BitkiNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklınızdaki fiyat nedir?
    sistem kolay bulmak da belki kolay,fiyat biraz daha fazla olsa bende ekleyebilirdim ama bir an düşününce ''emek vericez sonuçta 1 tl içinmi'' diye düşününce vazgeçtim.
    bence en azından 100 post 3 tl olmalı.
    ama yazım konuyu baltalamak olarak falan düşünülmesin sadece kendi adıma düşüncemi yazdım.
    sitenizse gerçekten çok güzel olmuş ve bence çok da tutulur. ellerinize sağlık başarılar
  • 06-08-2010, 08:06:47
    #16
    site çok güzel olmuş fakat gül diye arattım şeftali,çilek ve elma çıktı karşıma
    galiba türkçe karakterlerde problem var...
  • 06-08-2010, 10:21:04
    #17
    XpErT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site çok güzel olmuş fakat gül diye arattım şeftali,çilek ve elma çıktı karşıma
    galiba türkçe karakterlerde problem var...
    Sistem diğer bitkilerin içindede arama yapmakta.Söz ettiğiniz bitkiler gülgiller familyasından olduğu için karşınıza çıkmış.Normal gül ise ekli olmadığı için bulamamışsınız bir sorun mevcut değil sistemde
  • 08-08-2010, 13:44:00
    #18
    Paypal sorunu çözülmüştür.Sistem tekrar aktiftir.