BitkiNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aklınızdaki fiyat nedir?
Evet hocam fiyatlarınız çok düşük

Bir post kadar zaman alıyor ki bir de extra dan latince isim araştırılacak.Bu da yazı başlıgının hafif özgünleştirilmesine girer ki 1 post tan yani 1 adet C/P den bir nebze olsun tanesi daha değerlidir.Şöyle bir inceleyecek olursanız

100 Post - 10TL ye atılırken
150 Bitki - 0.66$ demişsiniz.

Sizin bileceğiniz bir iş tabi ama devamlı çalışacak elemanlar için en azından başta ufak bir arttırma yaparsanız yararınıza olur.Anlayışınıza sığınarak samimiyetle açıklamaya çalıştım umarım kırıcı olmamıştır. yi geceler hayırlı işler.