• 03-02-2010, 23:20:16
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Her türlü sisteme 100 Adet post 5 TL
  • 03-02-2010, 23:24:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    pek te ucuz değil. piyasayı araştırmanızı tavsiye ederim
  • 03-02-2010, 23:48:18
    #3
    500 konuyu 5 tlye atıyolar
  • 03-02-2010, 23:58:47
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    !00 konuyu 1$ dan atıyorum . Fazla vermişsin ama senin tercihin.
  • 04-02-2010, 00:11:28
    #5
    SiLenTLighT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    !00 konuyu 1$ dan atıyorum . Fazla vermişsin ama senin tercihin.
    Niye piyasayı düşürüyosunuz ki ? Verdiğiniz emeğe deyiyor mu ? Yada şöyle sorayım , emek veriyor musunuz ? Özen ile mi yapıyorsunuz ?

    100 post'un normal fiyatı en az 3$ - 5tl olmalıdır.
  • 04-02-2010, 12:48:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    SiLenTLighT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    !00 konuyu 1$ dan atıyorum . Fazla vermişsin ama senin tercihin.

    bu paraya gel post at desem atmazsın bile bari böyle şeyler yazmayın işiniz sadece baltalamak