5 TL Post Attırmak İstermisiniz ?
5
●251
- 03-02-2010, 23:58:47Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.!00 konuyu 1$ dan atıyorum . Fazla vermişsin ama senin tercihin.
- 04-02-2010, 00:11:28Niye piyasayı düşürüyosunuz ki ? Verdiğiniz emeğe deyiyor mu ? Yada şöyle sorayım , emek veriyor musunuz ? Özen ile mi yapıyorsunuz ?SiLenTLighT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
100 post'un normal fiyatı en az 3$ - 5tl olmalıdır. - 04-02-2010, 12:48:13Üyeliği durdurulduSiLenTLighT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu paraya gel post at desem atmazsın bile bari böyle şeyler yazmayın işiniz sadece baltalamak