!00 konuyu 1$ dan atıyorum . Fazla vermişsin ama senin tercihin.
Niye piyasayı düşürüyosunuz ki ? Verdiğiniz emeğe deyiyor mu ? Yada şöyle sorayım , emek veriyor musunuz ? Özen ile mi yapıyorsunuz ?
100 post'un normal fiyatı en az 3$ - 5tl olmalıdır.