• 22-01-2010, 15:06:01
    #1
    Arkadaşlar Okul Nedeniyle Post Atımlarına Ara Vermiştim. Şimdi Okullar Yarıyıl Tatile Girdi ve Alışma Amaçlı 3 Kişiye 500 Post u Turkcell 40 Kontor Karşılığı Atacağım. Konular Copy/Paste Olacaktır.

    Şartlarım:
    *Post Atacagım Sistem Forum Olması Gerekir. ( Her Türlü Forum Sistemi Kabuldur )
    *İtrader Puanı, Benim İtrader Puanımdan Düşük Olan Arkadaşların Ödemelerini Başta Alırım.


    Referanslarım Mevcuttur.

    İletişim:
    P.M Atınız..
    veya
    berkay_11_@hotmail.com

    NOT: Aldığım İşlere Pazartesi Gününden İtibaren Başlayacağım.

    Kampanya Bittikten Sonra Post Attırmak İsteyen Arkadaşlar Buradan Ücretlere Bakabilirler.

    https://www.r10.net/editorluk-post-is...st-atilir.html
  • 24-01-2010, 12:19:12
    #2
    Konu Günceldir.