Arkadaşlar Okul Nedeniyle Post Atımlarına Ara Vermiştim. Şimdi Okullar Yarıyıl Tatile Girdi ve Alışma Amaçlı 3 Kişiye 500 Post u Turkcell 40 Kontor Karşılığı Atacağım. Konular Copy/Paste Olacaktır.

Şartlarım:
*Post Atacagım Sistem Forum Olması Gerekir. ( Her Türlü Forum Sistemi Kabuldur )
*İtrader Puanı, Benim İtrader Puanımdan Düşük Olan Arkadaşların Ödemelerini Başta Alırım.


Referanslarım Mevcuttur.

İletişim:
P.M Atınız..
veya
berkay_11_@hotmail.com

NOT: Aldığım İşlere Pazartesi Gününden İtibaren Başlayacağım.

Kampanya Bittikten Sonra Post Attırmak İsteyen Arkadaşlar Buradan Ücretlere Bakabilirler.

https://www.r10.net/editorluk-post-is...st-atilir.html