Merhaba arkadaslar
Bayram Sebebiyle 1 K Postu 5 TL Ye Atıyorum ilgilenenler Msn Adresimi Eklesin.
Yüksek Postlarda Anlasma Yapılır Bot İle Atılacak Konular Özenle Seçilip.
Beğenmezsen Para İadesi Benden.
Vbulletina atıyorum sadece
İlgilenenler Profilden Msn Eklesinler.
Bayram Hediyesi Olarak 1K Post 5 TL ..
24
●972
- 27-11-2009, 16:28:12Sadece Vbulletın yazmıs arkadasımMaharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2009, 16:38:47Üyeliği durdurulduPm Attım Sadece Suanlık Vbulletin Belki Wp Ye Baslarız.ForumAlemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-11-2009, 18:11:10Üyeliği durdurulduPostunuz Atıldı Ödeme AlındıVb_Editor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödeme Şekilleri Paypal , İşbank , Garanti , Kontör Karşılıgında Olabilir