Merhaba arkadaslar
Bayram Sebebiyle 1 K Postu 5 TL Ye Atıyorum ilgilenenler Msn Adresimi Eklesin.
Yüksek Postlarda Anlasma Yapılır Bot İle Atılacak Konular Özenle Seçilip.
Beğenmezsen Para İadesi Benden.
Vbulletina atıyorum sadece
İlgilenenler Profilden Msn Eklesinler.