Merhaba arkadaslar

Bayram Sebebiyle 1 K Postu 5 TL Ye Atıyorum ilgilenenler Msn Adresimi Eklesin.
Yüksek Postlarda Anlasma Yapılır Bot İle Atılacak Konular Özenle Seçilip.
Beğenmezsen Para İadesi Benden.

Vbulletina atıyorum sadece

İlgilenenler Profilden Msn Eklesinler.