Ben bu kadar saldırgan bir tavır görmedim bu sitede. Zaten bu tipte bir davranışla hayatım boyunca da karşılaşmadım.
Tavrın ve saygın için teşekkür ederim. Hayırlı işler.
Domain Karşılığı 500 Kaliteli Post
10
●493
- 03-08-2009, 14:11:50Sağol kendi konumda böyle şeyler istemiyorum anlayışın için eyvallah, konuma yine konu hakkında yorum yazmamanı tercih ederdim.OpTooM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günceldir arkadaşlar.
edit: işi olan gelsin.