OpTooM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bu kadar saldırgan bir tavır görmedim bu sitede. Zaten bu tipte bir davranışla hayatım boyunca da karşılaşmadım.
Tavrın ve saygın için teşekkür ederim. Hayırlı işler.
Sağol kendi konumda böyle şeyler istemiyorum anlayışın için eyvallah, konuma yine konu hakkında yorum yazmamanı tercih ederdim.
Günceldir arkadaşlar.
edit: işi olan gelsin.