genchacker adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
pc,donanım,teknoloji,driver vb konularda özgün makale yazılır
18
●796
- 26-07-2009, 13:43:52genchacker "bilmeden yargılıyorsunuz" diyerekten bir cümle telaffuz etmişsiniz siz bu (- rep) i hem verip sonrada delilleri ortadan yok edebilmek adına gidip silver üyelik alan bir r10 üyesi olarak görünüyorsunuz. Bana hem ciddiyetsiz diyerekten (- rep) veriyorsunuz bide utanma, sıkılma olmadan Yöneticilere söyleyin diyorsunuz yazık gerçekten. Siz sadece bana veya büyüklerinize değil bu platformdaki tüm üyelere (Yöneticiler dahil ) saygı göstermek durumundasınız aldatmacalarla uğraşmayınız, seviyeyi düşürmeyiniz ayıp konuşmanıza dikkat edin lütfen yani yapıp ta sonradan vay efendim ben böyle bişey yapmadımda bilmeden yargılamayın falan da demeyin ayıp. balçıkla sıvamaya çalışmayın. iyi çalışmalar.