genchacker "bilmeden yargılıyorsunuz" diyerekten bir cümle telaffuz etmişsiniz siz bu (- rep) i hem verip sonrada delilleri ortadan yok edebilmek adına gidip silver üyelik alan bir r10 üyesi olarak görünüyorsunuz. Bana hem ciddiyetsiz diyerekten (- rep) veriyorsunuz bide utanma, sıkılma olmadan Yöneticilere söyleyin diyorsunuz yazık gerçekten. Siz sadece bana veya büyüklerinize değil bu platformdaki tüm üyelere (Yöneticiler dahil ) saygı göstermek durumundasınız aldatmacalarla uğraşmayınız, seviyeyi düşürmeyiniz ayıp konuşmanıza dikkat edin lütfen yani yapıp ta sonradan vay efendim ben böyle bişey yapmadımda bilmeden yargılamayın falan da demeyin ayıp. balçıkla sıvamaya çalışmayın. iyi çalışmalar.
genchacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Size Eksi Rep Benden gelmedi bunuda nereden çıkartıyorsunuz ve bana eksi rep veriyorsunuz. Panelinizde Benden geldiğine dair bir ibare varmı ? ben bugune kadar R10 da kimseye - rep vermedim. O yukarıdaki sölediğiniz akıl yaşta Değil Baştadır Sözünüde size Aynen iade ediyorum. İnsanları Bilmeden etmeden yargılıyorsunuz Sayın Değerli FR10. Bana halen inanmıyorsanız Yöneticilere konuyu söyleyin eğer böyle bir yardım yapıyorlarsa size -rep i kimin verdiğini göstersinler.