• 27-05-2009, 14:05:28
    #10
    merhaba pm alabilirmiyim
  • 27-05-2009, 14:06:55
    #11
    dj_sfenks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo - Post - Makale Yapacak Kişiler...

    Sizce de uygun mu makale işi? İncelerseniz sevinirim...
    100 - 200 Kelime Arası 10 özgün makale yazarım ödemeyi iş bitiminde alırım pm atınız.
  • 27-05-2009, 15:14:36
    #12
    arkadaşla uzun vadeli bir anlaşma yapılmıştır
  • 29-05-2009, 12:19:57
    #13
    internet ve webmasterlar için yapmakta olduğum site için özgün yazıalra ihtiyacım var. net alemindeki her türlü özel konuda, donanım vs. gibi değil de internet alemindeki her türlü sorun, bilgi, yardım konularında makale yazabilir misiniz?
  • 29-05-2009, 12:56:58
    #14
    bir örnek makale pm atarmısınız
  • 29-05-2009, 21:50:46
    #15
    tantan0606 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internet ve webmasterlar için yapmakta olduğum site için özgün yazıalra ihtiyacım var. net alemindeki her türlü özel konuda, donanım vs. gibi değil de internet alemindeki her türlü sorun, bilgi, yardım konularında makale yazabilir misiniz?
    Yazarım
  • 29-05-2009, 21:52:20
    #16
    genchacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir örnek makale pm atarmısınız
    Referansım mevcut konuda açık ve net
  • 31-05-2009, 00:05:39
    #17
    genchacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir örnek makale pm atarmısınız
    Ciddiyetsiz diyerek nasıl böyle saçma bir rep anlayışınız var ? merak ediyorum açıkçası .Konunun açık ve net olduğunu size söyledim örnek makale istiyorsunuz ama başkasına pazarlamak için mi? kendi sitenizde kullanmak için mi? incelemek için mi? yoksa ortalığı kızıştırmak için mi? size nasıl güvenebilirim merak ediyorum değerli üye genchacker.

    Akıl yaşta değil baştadır cümlesi burada sizin için biraz anlamını yitiriyor.
  • 05-07-2009, 21:38:03
    #18
    FR10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddiyetsiz diyerek nasıl böyle saçma bir rep anlayışınız var ? merak ediyorum açıkçası .Konunun açık ve net olduğunu size söyledim örnek makale istiyorsunuz ama başkasına pazarlamak için mi? kendi sitenizde kullanmak için mi? incelemek için mi? yoksa ortalığı kızıştırmak için mi? size nasıl güvenebilirim merak ediyorum değerli üye genchacker.

    Akıl yaşta değil baştadır cümlesi burada sizin için biraz anlamını yitiriyor.
    Size Eksi Rep Benden gelmedi bunuda nereden çıkartıyorsunuz ve bana eksi rep veriyorsunuz. Panelinizde Benden geldiğine dair bir ibare varmı ? ben bugune kadar R10 da kimseye - rep vermedim. O yukarıdaki sölediğiniz akıl yaşta Değil Baştadır Sözünüde size Aynen iade ediyorum. İnsanları Bilmeden etmeden yargılıyorsunuz Sayın Değerli FR10. Bana halen inanmıyorsanız Yöneticilere konuyu söyleyin eğer böyle bir yardım yapıyorlarsa size -rep i kimin verdiğini göstersinler.