• 03-04-2009, 16:54:26
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ThreeG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özgün olarak 100 tarif 30TL.
    Arkadaşım eğer ilanı bir daha okursanız sevinirim, bize sıfırdan kadınlar için bir bölüm kurulacak yani sadece yemek tarifi değil. Komple o bölümü kuracaksanız konuşalım. Ayrıca konu başına 300 krş istiyorsunuz yani bu biraz çok değilmi, bu hesaba göre o bölümü kurmak en az 3000 TL'ye malolacak.
  • 03-04-2009, 17:54:25
    #11
    qLd
    Misafir
    konunuzu baltalamak gibi olmasında özgün diyorsunuz 30 kuruş az bile bence
  • 03-04-2009, 20:02:34
    #12
    Üyeliği durduruldu
    qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konunuzu baltalamak gibi olmasında özgün diyorsunuz 30 kuruş az bile bence
    Hayır arkadaşım neden baltalamak olsun, burası bir forum ve herkes saygı çerçevesinde fikrini söyleyecektir. Söz konusu olan bir konu değil bütün bölümdür yani ana başlık altına binlerce konu, bu açıdan bakarsanız bölümün maliyeti 10 bin lirayı bulur değilmi.
  • 03-04-2009, 23:42:09
    #13
    Üyeliği durduruldu
    PM Gönderdim.
  • 03-04-2009, 23:45:56
    #14
    Üyeliği durduruldu
    tamplate vs.
    scriptler (vbulletin, php nuke vb scriptlerin kurulumu eklentileri vs)
    tasarım programları (kullanımı gibi konuların anlatılması)
    Teknoloji ana konusu altında
    teknoloji haberleri
    ürünlerin tanıtımı
    cep telefonları tanıtımları
    cep telefon oyunları
    melodi
    cep telefonu programları
    ve bunlara benzer konular


    bu tür konularda,başka sitelerden alacağım dosyaları ayrı olarak site adresine rarlayarak ve açıklamayı değiştirerek paylaşım yapabilirim olayı özgünleştiririm.

    Teknoloji haberlerindede okuduğum haberleri yorumlarak yeni paylaşımlar sunuabiliirm.

    Uygunsa görüşelim.
  • 04-04-2009, 00:07:59
    #15
    3 nisan şakasımı bu...
  • 04-04-2009, 16:48:04
    #16
    Üyeliği durduruldu
    DeLi_DeRBeDeR47 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 nisan şakasımı bu...

    Şimdi hiç üşenmeden bu anlamsız mesajı gerçekten yazdın yani öylemi, bu şekilde'mi mesaj sayını artırıyorsun. İnterneti çöplüğe çevirdiniz bari burayı çevirmeyin kardeşim, madem bir fikrin veya düşüncen var yaz bizde okuyalım. Hem bak ne demiş atalarımız" Konuşmayı biliyorsan konuş ilham alsınlar, konuşmayı bilyorsan sus'ki adam sansınlar." Ok, anladın sen onu.
  • 14-04-2009, 09:12:29
    #17
    Platin üye
    özgün 100 yemek tarifini nasıl 30 liraya yazacaksınız anlamadım. eşimin bir tarifi için 10-15 lira mutfak masrafı çıkıyor. siz yemekleri ne ile yapıyorsunuz?