3 nisan şakasımı bu...
Şimdi hiç üşenmeden bu anlamsız mesajı gerçekten yazdın yani öylemi, bu şekilde'mi mesaj sayını artırıyorsun. İnterneti çöplüğe çevirdiniz bari burayı çevirmeyin kardeşim, madem bir fikrin veya düşüncen var yaz bizde okuyalım. Hem bak ne demiş atalarımız" Konuşmayı biliyorsan konuş ilham alsınlar, konuşmayı bilyorsan sus'ki adam sansınlar." Ok, anladın sen onu.