• 20-01-2009, 10:19:24
    #1
    Arkadaşlar bende konu açarak veya cevap yazarak azda olsa cep harçlığımı çıkarmak istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Foruma üye olup konu mu açacağız yoksa başka türlümü işi anlatırsanız rakip olmak istiyorum.Teşekkürler
  • 20-01-2009, 10:27:50
    #2
    Üyeliği durduruldu
    foruma konu açacaksın. özel mesaj atıyorum sana
  • 20-01-2009, 12:58:49
    #3
    hayırlı olsun.
  • 22-01-2009, 19:42:19
    #4
    Arkadaşlar bu işleri neden başkalarına yaptırıyorlar peki ??

    Forum sistemlerini nereden öğrenebilirim ?? (Wp , vbulletin , smf vs.)
  • 22-01-2009, 19:45:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    huseyin16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bu işleri neden başkalarına yaptırıyorlar peki ??
    Forum sistemlerini nereden öğrenebilirim ?? (Wp , vbulletin , smf vs.)
    1 wp forum sistemi deÄŸil
    2 en alta bakarsan yazar
  • 24-01-2009, 12:39:07
    #6
    En alta derken kardeş nereye ?? Zahmet olmazsa sen açıklarmısın
  • 24-01-2009, 12:42:44
    #7
    konu açacağım sitenin en atına bakarsan sistemi orda yazar (: