Konu
Bu İşler Nasıl Oluyor
20-01-2009, 10:19:24
#1
huseyin16
Arkadaşlar bende konu açarak veya cevap yazarak azda olsa cep harçlığımı çıkarmak istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Foruma üye olup konu mu açacağız yoksa başka türlümü işi anlatırsanız rakip olmak istiyorum.Teşekkürler