• 14-01-2009, 21:03:35
    #10
    Konu gereksiz,isteyen istediği ücrete istediği kadar post atar.Her ne kadar normal fiyatlar şu densede !
  • 14-01-2009, 21:05:26
    #11
    çok mantıksız bi konu olmuş görevliler bi el atsın. TİCARETTİR BU HER ŞEY OLUR
  • 14-01-2009, 21:05:41
    #12
    Üyeliği durduruldu
    efe7822 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu gereksiz,isteyen istediği ücrete istediği kadar post atar.Her ne kadar normal fiyatlar şu densede !
    tamam da kardeş 3 dolara kaç post atmamı bekliyorsun söylermisinm lütfen
  • 14-01-2009, 21:07:00
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Bu serbest bir pazar.

    Bir iş için teklif istenir ve fiyatı en iyi veren işi kapar.

    Ayrıca bu bir stratejidir. Bugün 3$'a xx tane birisi post mesajı atar. Yarın ben 100$ lık iş verirkende bu post işini yapan arkadaşa öncelik veririm.

    Buna kimse karar veremez. Ayrıca serbest ticaret kanunlar tarafından da korunmuştur.

    Bilmiyorum yeterlimi?
  • 14-01-2009, 21:10:11
    #14
    Yazımı tekrar oku isteyen istediği kadar post atar sen karışamazsın.Bana dersen 1000 post 40 ytl üzerinden hesap yaparım gerisini sen hesapla.

    Serbest piyasa
  • 14-01-2009, 21:11:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    tirenium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu serbest bir pazar.
    Bir iş için teklif istenir ve fiyatı en iyi veren işi kapar.
    Ayrıca bu bir stratejidir. Bugün 3$'a xx tane birisi post mesajı atar. Yarın ben 100$ lık iş verirkende bu post işini yapan arkadaşa öncelik veririm.
    Buna kimse karar veremez. Ayrıca serbest ticaret kanunlar tarafından da korunmuştur.
    Bilmiyorum yeterlimi?
    serbest pazar kelimesine koptum.Demekki post işinde ne kadar kalite düştü? Bugünleridemi görecektikk.
  • 14-01-2009, 21:13:37
    #16
    Üyeliği durduruldu
    BU konuyu burada kapatalım iş büyümeden.

    Bundan sonraki sorularınıza da cevap vermeyeceğim.
  • 14-01-2009, 21:14:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    tirenium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BU konuyu burada kapatalım iş büyümeden.
    Bundan sonraki sorularınıza da cevap vermeyeceğim.
    bana uyar kapatalım
  • 14-01-2009, 22:35:59
    #18
    Amele= Alnın teri ile çalışan işcilere denir..