Bu serbest bir pazar.

Bir iş için teklif istenir ve fiyatı en iyi veren işi kapar.

Ayrıca bu bir stratejidir. Bugün 3$'a xx tane birisi post mesajı atar. Yarın ben 100$ lık iş verirkende bu post işini yapan arkadaşa öncelik veririm.

Buna kimse karar veremez. Ayrıca serbest ticaret kanunlar tarafından da korunmuştur.

Bilmiyorum yeterlimi?