• 05-12-2008, 20:14:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
    LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    remix eklerim derken ? anlamadım tam olarak.tamamı için 600 post mu teklif ediyorsun?
    ewet benim remix arşivim var onlardan 600 tane ekliyecem
  • 05-12-2008, 20:21:01
    #11
    BlasTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ewet benim remix arşivim var onlardan 600 tane ekliyecem
    kaynağı ben vereceğim diye belirtmiştim konuda.eğer vereceğim kaynaklardan copy paste yapacaksan olur.
  • 05-12-2008, 20:26:23
    #12
    Üyeliği durduruldu
    LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaynağı ben vereceğim diye belirtmiştim konuda.eğer vereceğim kaynaklardan copy paste yapacaksan olur.
    bende kendi arşivimde koycaksam olur dedim Eger istiyosan hemen başlayim yarın 8 de biter sabah
  • 05-12-2008, 21:05:48
    #13
    BlasTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende kendi arşivimde koycaksam olur dedim Eger istiyosan hemen başlayim yarın 8 de biter sabah
    2 defa belirttiğim gibi içeriği kendim vereceğim. öss sitesinde remix arşivi iş yapmaz bence
  • 05-12-2008, 21:07:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    3. 50 post atarım uygunsa pm atın
  • 05-12-2008, 21:07:48
    #15
    PM Atıldı.
  • 05-12-2008, 21:09:29
    #16
    Üyeliği durduruldu
    LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 defa belirttiğim gibi içeriği kendim vereceğim. öss sitesinde remix arşivi iş yapmaz bence
    Remix Arşivi İş Yapmaz mı bak buraya
  • 05-12-2008, 21:11:34
    #17
    Bahsi geçen 2 domain içinde adam teklif vermiş peşinden konu sahibi özelden 100 post geldi demiş ilginç değilmi ? Bence bu olay etik değil ! madem böyle bi teklif var screen atın herkes görsün..
  • 05-12-2008, 22:11:15
    #18
    Web_ManYaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahsi geçen 2 domain içinde adam teklif vermiş peşinden konu sahibi özelden 100 post geldi demiş ilginç değilmi ? Bence bu olay etik değil ! madem böyle bi teklif var screen atın herkes görsün..
    özel mesaj adı üstünde özel . özel mesajları buraya taşımak ne kadar etik ?
    varsa beğendiğin bir domain söyle hediye olarak göndereyim hesabına o kadar ******** değilim.

    özel mesajla çekip gönderiyorum ekran resimlerini için rahat olsun.