Bahsi geçen 2 domain içinde adam teklif vermiş peşinden konu sahibi özelden 100 post geldi demiş ilginç değilmi ? Bence bu olay etik değil ! madem böyle bi teklif var screen atın herkes görsün..
özel mesaj adı üstünde
özel . özel mesajları buraya taşımak ne kadar etik ?
varsa beğendiğin bir domain söyle hediye olarak göndereyim hesabına o kadar ******** değilim.
özel mesajla çekip gönderiyorum ekran resimlerini için rahat olsun.