RESSELER karşılığı post acılır
29
●1.381
- 13-04-2008, 09:30:47yine 3 sayfa olmuş ama koskoca 3 sayfada sadece 3 kişinin postu var çoğunluklada 2 kişi atmış postu...frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2008, 15:03:23şimdi şöyle bişi diyeyim bana 10gb yada 20gb resller lazım deyil. 2gb resllerde olsa benim işimi görüyor...
OLUMlu olmuz teklif yapan arkadaşlara tşk ederim...
MSN : siparis@postcuyum.com
Cep Tel : 0543 425 99 00 - 13-04-2008, 15:07:40Üyeliği durduruldukalmi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
forumu istersen sen yönet.seni alakadar etmez benim attığım postlar.herkes işine baksın.benimle onun arasındaki konuşmalar kimseyi alakadar etmez.ayrıca phpciyim ben postla falan işimde olmaz.
şimdi daha iyi tanıdım...