kalmi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunun Çekilecek Yanı Kalmamış ki =)
postu 3 günde atıyorsun reselleri yıllık kullanıyorsun 750 konu azda az diye tutturan arkadaşım isterse 500 post atar neden müdehale ediyosun? teklifin varsa yap yoKsa kirletme forumu...!

forumu istersen sen yönet.seni alakadar etmez benim attığım postlar.herkes işine baksın.benimle onun arasındaki konuşmalar kimseyi alakadar etmez.ayrıca phpciyim ben postla falan işimde olmaz.