Şikayet başına 30 Kuruş ödeme!
2
●332
- 17-04-2013, 15:38:18hocam bu tip bir konunun olması ileride, gerçekten şikayet edilmiş firmalar için bir çıkış kapısı olabilir.
Bu site parayla yalan dolan şikayetler yazdırıyor denilirse, hem itibarsızlaştırma hareketlerine maruz kalırsınız hem de artık şikayet edilen kurum haklı duruma geçer
Nacizane görüşümü iletmek istedim. - 17-04-2013, 15:43:26Düşüncelerime tercüman olmuşsunuz hocam.flashguru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi çalışmalar dilerim. Yayın hayatınızda başarılar
