hocam bu tip bir konunun olması ileride, gerçekten şikayet edilmiş firmalar için bir çıkış kapısı olabilir.
Bu site parayla yalan dolan şikayetler yazdırıyor denilirse, hem itibarsızlaştırma hareketlerine maruz kalırsınız hem de artık şikayet edilen kurum haklı duruma geçer

Nacizane görüşümü iletmek istedim.