• 03-12-2023, 12:43:53
    #1
    iyisite.NET
    Merhabalar arkadaşlar.
    Forum sitemiz için deneyimli editörler arıyoruz. Eğlenceli ve ilgi çekici konulara katkıda bulunmak, topluluğumuzu daha da zenginleştirmek ve geliştirmek isteyen editörleri aramızda görmekten memnuniyet duyarız.
    Şuan tek başıma takılmaktan sıkıldım artık. bir çok üye oldu fakat aktiflik olmayınca gelenler de gitti. En azından bir şekilde aktiflik olursa gelenler de gitmez.

    Alınacak editör sayısı : 3 ila 5 arası

    İstenen Nitelikler:
    • Forum kültürüne hakim, etkileşimli içerik oluşturabilecek.
    • Türkçe dilbilgisine hakim ve yazım kurallarına dikkat eden.
    • Farklı konularda içerik üretebilen ve mevcut konulara yorum yapabilen.
    • İletişim becerileri güçlü ve takım çalışmasına yatkın.
    Başvuru Şartları:
    Eğer yukarıdaki niteliklere sahipseniz, Lütfen PM ile ulaşabilirsiniz.

    Fiyat Bilgisi İçin:
    Başvurunuzda ayrıca beklentiniz ve fiyat talebinizle ilgili bilgi verirseniz daha sağlıklı ve hızlı sonuç alabiliriz.
    forumumuza katkıda bulunmak ve bu heyecanlı deneyimde yer almak için başvurularınızı bekliyoruz!
    Teşekkür ederiz,

    Not : Özellikle bu iş için hem forumda zaman geçirmek hem de bunu paraya çevirmek isteyenler için açılmış bir konudur.
  • 03-12-2023, 12:55:03
    #2
    Merhaba, temanız mobil uyumlu değildir haberiniz olsun.
    Exsta less şablonuna şu kodu yazarsanız alt footerdaki reklamlar kalkıcaktır.

    .p-footer-copyright
    {
    display: none;
    }

    Hayırlı olsun forumunuz.
  • 03-12-2023, 13:02:38
    #3
    iyisite.NET
    L4ncelotcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, temanız mobil uyumlu değildir haberiniz olsun.
    Exsta less şablonuna şu kodu yazarsanız alt footerdaki reklamlar kalkıcaktır.

    .p-footer-copyright
    {
    display: none;
    }

    Hayırlı olsun forumunuz.
    Mobil uyumlu değil mi hocam ?

    Footer da ki reklamları çıkartma taraftarı değilim hocam. Hatta birini ben bilerek yazdım ve ekledim.
  • 03-12-2023, 13:06:54
    #4
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobil uyumlu değil mi hocam ?

    Footer da ki reklamları çıkartma taraftarı değilim hocam. Hatta birini ben bilerek yazdım ve ekledim.
    Alt Footer yerinde kaymalar var örnek olarak kendiminkini gösteriyim.

    Tam mobil uyumlu olursa herşey net olur kayma vs olmaz. Bende çok tema denedim sizinki gibi kayma olan temalar sitenin görüntüsünü çok bozuyordu hatta sırf o yüzden footer kaldırdığım temalar oldu.
  • 03-12-2023, 13:16:29
    #5
    L4ncelotcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alt Footer yerinde kaymalar var örnek olarak kendiminkini gösteriyim.

    Tam mobil uyumlu olursa herşey net olur kayma vs olmaz. Bende çok tema denedim sizinki gibi kayma olan temalar sitenin görüntüsünü çok bozuyordu hatta sırf o yüzden footer kaldırdığım temalar oldu.
    Sitenin görüntüsünde bir problem yok gibi sadece fazlalık bölüm çok. senin kullandığın tema ryzen değil mi
  • 03-12-2023, 13:18:27
    #6
    iyisite.NET
    baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenin görüntüsünde bir problem yok gibi sadece fazlalık bölüm çok. senin kullandığın tema ryzen değil mi
    Yok hocam, arkadaşın attığı ekran görüntüsü benim site değil. Kendi sitesinin ekran görüntüsünü atmış.
    Mevcut benim site defaulttan geliştirme yaptığım bir tema.
  • 03-12-2023, 13:19:17
    #7
    baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sitenin görüntüsünde bir problem yok gibi sadece fazlalık bölüm çok. senin kullandığın tema ryzen değil mi
    Hayır ryzen değil tabiki, bütün forumlar ryzen kullanıyor artık bıktılar üyeler.

    Theos temasında yaptığınız gibi bende kendi sitemin temasını düzenledim.
  • 03-12-2023, 13:19:25
    #8
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam, arkadaşın attığı ekran görüntüsü benim site değil. Kendi sitesinin ekran görüntüsünü atmış.
    Mevcut benim site defaulttan geliştirme yaptığım bir tema.
    Yok zaten soruyu arkadaşa sordum
  • 03-12-2023, 13:20:05
    #9
    L4ncelotcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır ryzen değil tabiki, bütün forumlar ryzen kullanıyor artık bıktılar üyeler.

    Theos temasında yaptığınız gibi bende kendi sitemin temasını düzenledim.
    He excluise kullanmıştık biz senin temayı ryzene çok benzettim