Sitenin görüntüsünde bir problem yok gibi sadece fazlalık bölüm çok. senin kullandığın tema ryzen değil mi
Hayır ryzen değil tabiki, bütün forumlar ryzen kullanıyor artık bıktılar üyeler.
Theos temasında yaptığınız gibi bende kendi sitemin temasını düzenledim.