Mobil uyumlu değil mi hocam ?
Footer da ki reklamları çıkartma taraftarı değilim hocam. Hatta birini ben bilerek yazdım ve ekledim.
Alt Footer yerinde kaymalar var örnek olarak kendiminkini gösteriyim.
Tam mobil uyumlu olursa herşey net olur kayma vs olmaz. Bende çok tema denedim sizinki gibi kayma olan temalar sitenin görüntüsünü çok bozuyordu hatta sırf o yüzden footer kaldırdığım temalar oldu.