• 02-10-2020, 15:50:30
    #1
    Merhaba, Ideasoft'ta bir kategorideki ürünlerde 39 TL ve üzeri ürünlerde kargo ücretsiz seçeneğini nasıl yapabilirim?
  • 02-10-2020, 15:54:55
    #2
    Yanlış anlamayın ama ideasofta para vermişsiniz ve bunun için bir destek ekibi çalıştırıyorlar. Neden kendilerinden bilgi almıyorsunuz
  • 02-10-2020, 15:55:43
    #3
    onruzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamayın ama ideasofta para vermişsiniz ve bunun için bir destek ekibi çalıştırıyorlar. Neden kendilerinden bilgi almıyorsunuz
    Buradan daha hızlı yanıt alabileceğimi düşünüyorum
  • 02-10-2020, 15:56:04
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    onruzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamayın ama ideasofta para vermişsiniz ve bunun için bir destek ekibi çalıştırıyorlar. Neden kendilerinden bilgi almıyorsunuz
    bende tam olarak bunu sormaya girmiştim
  • 02-10-2020, 15:56:57
    #5
    Üyeliği durduruldu
    İdeasoft konularını bu aralar çok görür olduk. Bozdu sanırım kendini
  • 02-10-2020, 15:57:02
    #6
    GrafikLazim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende tam olarak bunu sormaya girmiştim
    Bir talebe saatler sonra anca dönüyorlar hocam.
  • 02-10-2020, 16:01:54
    #7
    ENESTALHABRAND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir talebe saatler sonra anca dönüyorlar hocam.
    İşte bu yüzden müşterilerimize bu tarz sistemlerle çalışmamaları gerektiğini anlatmaya çalışıyoruz. Bir yazılımı yüzlerce firmaya kiralayarak, en ufak düzeltmeye (banner, slide değiştirmek dahil) para talep eden, satış öncesi 2 dk da dönen müşteri temsilcilerinin satış sonrası sizi destek ekibine sallayan ve saatlerce bekleten bu tarz sistemlerden ve firmalardan uzak durmanızı öneriyorum.Belki 2 yıllık aidatınızı bir seferde harcarsınız ama karşılığında sınırsız bir yapı size ait olur. Vs vs bu konunun sonu gelmez
  • 02-10-2020, 16:04:33
    #8
    onruzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte bu yüzden müşterilerimize bu tarz sistemlerle çalışmamaları gerektiğini anlatmaya çalışıyoruz. Bir yazılımı yüzlerce firmaya kiralayarak, en ufak düzeltmeye (banner, slide değiştirmek dahil) para talep eden, satış öncesi 2 dk da dönen müşteri temsilcilerinin satış sonrası sizi destek ekibine sallayan ve saatlerce bekleten bu tarz sistemlerden ve firmalardan uzak durmanızı öneriyorum.Belki 2 yıllık aidatınızı bir seferde harcarsınız ama karşılığında sınırsız bir yapı size ait olur. Vs vs bu konunun sonu gelmez
    Elden bir şey gelmiyor hocam, en azından şimdilik. Sadece sorumun cevabını almaya geldim, bu iyi kötü meselesine giremeyeceğim :') Zaten diğer e ticaret sistemleri hakkında da bilgim yok
  • 02-10-2020, 16:07:38
    #9
    ENESTALHABRAND adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elden bir şey gelmiyor hocam, en azından şimdilik. Sadece sorumun cevabını almaya geldim, bu iyi kötü meselesine giremeyeceğim :') Zaten diğer e ticaret sistemleri hakkında da bilgim yok
    Anladım. İdeasoft paneli konusunda bilgim yok olsa seve seve. Kolay gelsin.