İşte bu yüzden müşterilerimize bu tarz sistemlerle çalışmamaları gerektiğini anlatmaya çalışıyoruz. Bir yazılımı yüzlerce firmaya kiralayarak, en ufak düzeltmeye (banner, slide değiştirmek dahil) para talep eden, satış öncesi 2 dk da dönen müşteri temsilcilerinin satış sonrası sizi destek ekibine sallayan ve saatlerce bekleten bu tarz sistemlerden ve firmalardan uzak durmanızı öneriyorum.Belki 2 yıllık aidatınızı bir seferde harcarsınız ama karşılığında sınırsız bir yapı size ait olur. Vs vs bu konunun sonu gelmez
Elden bir şey gelmiyor hocam, en azından şimdilik. Sadece sorumun cevabını almaya geldim, bu iyi kötü meselesine giremeyeceğim :') Zaten diğer e ticaret sistemleri hakkında da bilgim yok