Bir talebe saatler sonra anca dönüyorlar hocam.
İşte bu yüzden müşterilerimize bu tarz sistemlerle çalışmamaları gerektiğini anlatmaya çalışıyoruz. Bir yazılımı yüzlerce firmaya kiralayarak, en ufak düzeltmeye (banner, slide değiştirmek dahil) para talep eden, satış öncesi 2 dk da dönen müşteri temsilcilerinin satış sonrası sizi destek ekibine sallayan ve saatlerce bekleten bu tarz sistemlerden ve firmalardan uzak durmanızı öneriyorum.Belki 2 yıllık aidatınızı bir seferde harcarsınız ama karşılığında sınırsız bir yapı size ait olur. Vs vs bu konunun sonu gelmez