Merhaba arkadaşlar,
Hali hazırda bir e-ticaret yazılımı kullanıyorum fakat çok basit kalmaya başladı.
Bu aralar magento geçeyim diyorum bu konuda görüş ve düşüncelerinizi, en önemliside tecrübelerinizi paylaşmanızı rica ederim.
Magento kullananlar var mı?
2
●143
- 06-02-2020, 13:43:39Şöyle tarif edebilirim; Magento Alman arabası. Modülleri vs. biraz pahalı, sunucu konfigürasyonu biraz maaliyetli ama mükemmel ötesi çalışıyor. Mesela milyonlarca trafiği olduğunu bildiğim jomashop magento kullanıyor. Türkiye'de örneğin ; https://www.zamanatolyesi.com/ var https://www.saatvesaat.com.tr/ var bunlar bu işten sağlam para kazanan ve trafikleri yüksek siteler. Avustralya'da bir müşterim vardı onun sitesi var https://ojco.com.au. Bu siteyi magento 1 den 2 ye yükseltmiştik. Community'si fena sayılmaz büyük bir kısmı ver para yapayım modunda ama yinede yardım bulabileceğin çok alan mevcut.
- 07-02-2020, 11:53:00Bilgilendirme için teşekkür ederim .picpoket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hali hazırda kullanan varsa, tecrübesine ihtiyacım var,