• 06-02-2020, 13:38:52
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,

    Hali hazırda bir e-ticaret yazılımı kullanıyorum fakat çok basit kalmaya başladı.

    Bu aralar magento geçeyim diyorum bu konuda görüş ve düşüncelerinizi, en önemliside tecrübelerinizi paylaşmanızı rica ederim.
  • 06-02-2020, 13:43:39
    #2
    Şöyle tarif edebilirim; Magento Alman arabası. Modülleri vs. biraz pahalı, sunucu konfigürasyonu biraz maaliyetli ama mükemmel ötesi çalışıyor. Mesela milyonlarca trafiği olduğunu bildiğim jomashop magento kullanıyor. Türkiye'de örneğin ; https://www.zamanatolyesi.com/ var https://www.saatvesaat.com.tr/ var bunlar bu işten sağlam para kazanan ve trafikleri yüksek siteler. Avustralya'da bir müşterim vardı onun sitesi var https://ojco.com.au. Bu siteyi magento 1 den 2 ye yükseltmiştik. Community'si fena sayılmaz büyük bir kısmı ver para yapayım modunda ama yinede yardım bulabileceğin çok alan mevcut.
  • 07-02-2020, 11:53:00
    #3
    picpoket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle tarif edebilirim; Magento Alman arabası. Modülleri vs. biraz pahalı, sunucu konfigürasyonu biraz maaliyetli ama mükemmel ötesi çalışıyor. Mesela milyonlarca trafiği olduğunu bildiğim jomashop magento kullanıyor. Türkiye'de örneğin ; https://www.zamanatolyesi.com/ var https://www.saatvesaat.com.tr/ var bunlar bu işten sağlam para kazanan ve trafikleri yüksek siteler. Avustralya'da bir müşterim vardı onun sitesi var https://ojco.com.au. Bu siteyi magento 1 den 2 ye yükseltmiştik. Community'si fena sayılmaz büyük bir kısmı ver para yapayım modunda ama yinede yardım bulabileceğin çok alan mevcut.
    Bilgilendirme için teşekkür ederim .

    Hali hazırda kullanan varsa, tecrübesine ihtiyacım var,