Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar,
Hali hazırda bir e-ticaret yazılımı kullanıyorum fakat çok basit kalmaya başladı.
Bu aralar magento geçeyim diyorum bu konuda görüş ve düşüncelerinizi, en önemliside tecrübelerinizi paylaşmanızı rica ederim.