Merhaba arkadaşlar,

Hali hazırda bir e-ticaret yazılımı kullanıyorum fakat çok basit kalmaya başladı.

Bu aralar magento geçeyim diyorum bu konuda görüş ve düşüncelerinizi, en önemliside tecrübelerinizi paylaşmanızı rica ederim.