Şöyle tarif edebilirim; Magento Alman arabası. Modülleri vs. biraz pahalı, sunucu konfigürasyonu biraz maaliyetli ama mükemmel ötesi çalışıyor. Mesela milyonlarca trafiği olduğunu bildiğim jomashop magento kullanıyor. Türkiye'de örneğin ;
https://www.zamanatolyesi.com/ var
https://www.saatvesaat.com.tr/ var bunlar bu işten sağlam para kazanan ve trafikleri yüksek siteler. Avustralya'da bir müşterim vardı onun sitesi var
https://ojco.com.au. Bu siteyi magento 1 den 2 ye yükseltmiştik. Community'si fena sayılmaz büyük bir kısmı ver para yapayım modunda ama yinede yardım bulabileceğin çok alan mevcut.