• 17-04-2018, 21:04:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar,

    opencart'ın 3 versiyonu çıkmış yeni bir kurulum yapacağım piyasadaki modül desteği nasıldır yaygınlaştımı yoksa sıkıntı çekermiyim 2 versiyonu üzerinden ilerlemekmi daha iyi olur sizce ?
  • 17-04-2018, 21:06:16
    #2
    yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    opencart'ın 3 versiyonu çıkmış yeni bir kurulum yapacağım piyasadaki modül desteği nasıldır yaygınlaştımı yoksa sıkıntı çekermiyim 2 versiyonu üzerinden ilerlemekmi daha iyi olur sizce ?
    2.3.0.2 kurun hocam. en stabil sürüm o şuan
  • 17-04-2018, 21:28:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    RiskForDream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.3.0.2 kurun hocam. en stabil sürüm o şuan
    İmzanızdaki opencart siteniz için bir tema mı satın aldınız acaba ? Ben opencart kurup aynı bu şekilde tasarım yapmaya çalıştım fakat olmadı.
  • 17-04-2018, 21:29:53
    #4
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmzanızdaki opencart siteniz için bir tema mı satın aldınız acaba ? Ben opencart kurup aynı bu şekilde tasarım yapmaya çalıştım fakat olmadı.
    evet o satın alınmış tema hocam
  • 17-04-2018, 21:31:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    RiskForDream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet o satın alınmış tema hocam
    Peki buna benzer bir tasarıma ücretsiz sahip olma şansımız var mı hocam ? Yani siz aldıktan sonra ya bakar mısın şurada varmış ve tema ücretsizmiş dediğiniz oldu mu ? Elimde e-ticaret scrpti var bundan daha iyi aynısı. Fakat w-rez olduğundan kullanmak istemiyorum.
  • 17-04-2018, 22:12:36
    #6
    RiskForDream adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.3.0.2 kurun hocam. en stabil sürüm o şuan
    Teşekkür ederim