Merhaba arkadaşlar,

opencart'ın 3 versiyonu çıkmış yeni bir kurulum yapacağım piyasadaki modül desteği nasıldır yaygınlaştımı yoksa sıkıntı çekermiyim 2 versiyonu üzerinden ilerlemekmi daha iyi olur sizce ?