yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,

opencart'ın 3 versiyonu çıkmış yeni bir kurulum yapacağım piyasadaki modül desteği nasıldır yaygınlaştımı yoksa sıkıntı çekermiyim 2 versiyonu üzerinden ilerlemekmi daha iyi olur sizce ?
2.3.0.2 kurun hocam. en stabil sürüm o şuan