Daha önce şuradaki konumda yapmadıklarımı sıralamıştım. Bir süredir foruma girmediğimden birikmiş mesajlarda gördüğüm bir soruna istinaden konuya açıklık getirmek istedim.
1. Bilmem ne yazılım firması, opencart üstadı, işinin ehli, opencart piri olmuş arkadaşlardan gelen, "konumuzda satışını yaptığımız bazı modüller çalışmıyor/versiyon uyumsuzluğu var, yardımcı olur musunuzu, birlikte çalışalım mı?" içerikli mesajlarınıza cevap vermeme hakkım var! Çoğunlu illegal yollarla elde edilen eklentilerinizi millete satmayın, satıyorsanız da beni buna alet etmeye çalışmayın!!!
2. Birkaç standart modülü bir şekilde arşinive eklemiş, Fastor'ın 30 demosu, Journal'ın 15 demosu ile opencart üstadı oldup bilmem ne yazılım adı altında satış yapan arkadaşlarla çalışmıyor, hazır temalarda/eklentilerde düzenleme, Türkçe'leştirme yapmıyorum. Yapamıyorsanız sırf para hırsıyla konu açıp müşterinize rezil olmamak için bana gelmeyin.
3. Piyasayı ölüren fiyatlara iş aldıktan sonra bana abi ben senin istediğinin yarı fiyatını çektim müşteriye, ben nerden kazanacağım diye sormayın.
4. Sözüm işini hakkıyla yapan arkadaşlara değil, genelleme yapıyor olarak algılayıp direkt saldırıya geçecek olanlara cevabım, yarası olmayan gocunmaz arkadaşım!
5. Skype kullanmıyorum, whatsapp ile -ki bir nevi telefon onaylı oluyor- numara paylaşımını pm kanalından yapmadığım kimseyle kesinlikle çalışmıyorum.
Opencat YAPMADIKLARIM!!! 2
2
●374
- 27-02-2018, 05:46:51En doğrusunu yaparsın haci abi zaten. konumu ilk açtığım günden itibaren 1 kişiye bile sağdan soldan bulma tema veya modül kullanmadım kullanmamda ! gerektiği zaman müşterilerime bile satın aldığıma dair kanıt istediklerinde sundum , soran olursa genede sunarım bundan gocunmam.
ama bir sıkıntı var şöyleki ; satın alınmış tema dahi olsada bunu konunuzda paylaşamazsınız tema adını veya söyleyemessiniz yasaktır ! son birkaç aydır bir kısım arkadaşlar resmen aleni şekilde konusuna yazıyor ekliyor. hazır tema kullanımınıza asla birşey demem. birçok kişiye kurmanızada birşey diyemem ki lisans kodu olan temaları zaten çoklu almak zorundasınız. ama bunları konunuza koyamassınız. bende satın alınmış 35+ tema mevcut cesitli cesitli sekilde ve bazı musterilerimlede exchange yaptıgım olmustur. siz nasıl elde ettiniz o temaları ? kanıtınız var mıdır ?
biz dünyalarca para harcayıp birçok modül , birçok tema alıp hizmet sunmaya kalkıyoruz , ama bazı kendini bilmez arkadaşlar modüle para vermeden sağdan soldan indirme modüllerle paket satışı yapmaya calisiyor hemde piyasanın %70 altına.
özel tema yaz desen yazamaz ama , kendini opencart üstadı diye tanıtan kişilere itibar etmeyiniz !
bu forumda açık konusmak gerekirse kendimi bile saymadan 2 kisi bilirim bu konuda uzman biri @osdem66; dir biride @KilitX;
forum yönetiminin bu konuda bir önlem alması gerektiğini düşünüyor. konu sahibi arkadasimada saygılarımı sunuyorum.