En doğrusunu yaparsın haci abi zaten. konumu ilk açtığım günden itibaren 1 kişiye bile sağdan soldan bulma tema veya modül kullanmadım kullanmamda ! gerektiği zaman müşterilerime bile satın aldığıma dair kanıt istediklerinde sundum , soran olursa genede sunarım bundan gocunmam.
ama bir sıkıntı var şöyleki ; satın alınmış tema dahi olsada bunu konunuzda paylaşamazsınız tema adını veya söyleyemessiniz yasaktır ! son birkaç aydır bir kısım arkadaşlar resmen aleni şekilde konusuna yazıyor ekliyor. hazır tema kullanımınıza asla birşey demem. birçok kişiye kurmanızada birşey diyemem ki lisans kodu olan temaları zaten çoklu almak zorundasınız. ama bunları konunuza koyamassınız. bende satın alınmış 35+ tema mevcut cesitli cesitli sekilde ve bazı musterilerimlede exchange yaptıgım olmustur. siz nasıl elde ettiniz o temaları ? kanıtınız var mıdır ?
biz dünyalarca para harcayıp birçok modül , birçok tema alıp hizmet sunmaya kalkıyoruz , ama bazı kendini bilmez arkadaşlar modüle para vermeden sağdan soldan indirme modüllerle paket satışı yapmaya calisiyor hemde piyasanın %70 altına.
özel tema yaz desen yazamaz ama , kendini opencart üstadı diye tanıtan kişilere itibar etmeyiniz !
bu forumda açık konusmak gerekirse kendimi bile saymadan 2 kisi bilirim bu konuda uzman biri
@osdem66; dir biride
@KilitX;
forum yönetiminin bu konuda bir önlem alması gerektiğini düşünüyor. konu sahibi arkadasimada saygılarımı sunuyorum.