Daha önce
şuradaki konumda yapmadıklarımı sıralamıştım. Bir süredir foruma girmediğimden birikmiş mesajlarda gördüğüm bir soruna istinaden konuya açıklık getirmek istedim.
1. Bilmem ne yazılım firması, opencart üstadı, işinin ehli, opencart piri olmuş arkadaşlardan gelen, "konumuzda satışını yaptığımız bazı modüller çalışmıyor/versiyon uyumsuzluğu var, yardımcı olur musunuzu, birlikte çalışalım mı?" içerikli mesajlarınıza cevap vermeme hakkım var! Çoğunlu illegal yollarla elde edilen eklentilerinizi millete satmayın, satıyorsanız da beni buna alet etmeye çalışmayın!!!
2. Birkaç standart modülü bir şekilde arşinive eklemiş, Fastor'ın 30 demosu, Journal'ın 15 demosu ile opencart üstadı oldup bilmem ne yazılım adı altında satış yapan arkadaşlarla çalışmıyor, hazır temalarda/eklentilerde düzenleme, Türkçe'leştirme yapmıyorum. Yapamıyorsanız sırf para hırsıyla konu açıp müşterinize rezil olmamak için bana gelmeyin.
3. Piyasayı ölüren fiyatlara iş aldıktan sonra bana abi ben senin istediğinin yarı fiyatını çektim müşteriye, ben nerden kazanacağım diye sormayın.
4. Sözüm işini hakkıyla yapan arkadaşlara değil, genelleme yapıyor olarak algılayıp direkt saldırıya geçecek olanlara cevabım, yarası olmayan gocunmaz arkadaşım!
5. Skype kullanmıyorum, whatsapp ile -ki bir nevi telefon onaylı oluyor- numara paylaşımını pm kanalından yapmadığım kimseyle kesinlikle çalışmıyorum.